Kirjeldus

KÕIKI TOOTEID PILTIDELT ON VÕIMALIK KA ERALDI TELLIDA !!!

KÜSI HINNAPÄRINGUT info@kemoobel.ee

Tel: + 372 55677422

STEAM Labi visualiseerimine loodi õppetööks STREAM-i mudelil ehk teaduse, tehnoloogia, inseneriteaduse, kunsti ja matemaatika kombinatsioonil. Õppimine toimub projektide ja töötubade kaudu. Selline teadmiste omandamise viis on tõhusam ja püsivam, sest lapsed on kaasatud lahenduste otsimisse ja uute asjade avastamisse. Samas nõuab see erilist lähenemist ruumikorraldusele. Seetõttu jagati ruum töötsoonideks ning varustati erinevate vahendite ja töövahenditega, mis võimaldavad õppimisele loovalt läheneda. Nendes eraldi ruumiosades saavad õpilased ellu viia oma projektide erinevaid aspekte, arendada konstruktiivse mõtlemise, uurimise, testimise ja järelduste tegemise oskusi. Kutsume teid tutvuma STREAM Labi ruumiprojekti eeldustega.

Tsoon S (teadus) – teadus on koht ruumis, kus õpilased loovad oma projektide teadusliku osa, kasutades selleks sobivaid tööriistu ja seadmeid teaduslike katsete läbiviimiseks. See ruum võimaldab uurida maailma saladusi ja õppida seda reguleerivaid reegleid ning seal omandatud teadmised on vajalikud õpilaste poolt elluviidavate projektide toimimispõhimõtete ja -meetodite väljatöötamiseks ja määramiseks. STREAM ruumi visualiseerimise teadustsoon võimaldab teil varustada end mitmesuguste uuringute ja katsete läbiviimiseks vajalike seadmetega, kasutades muu hulgas: vesi, keemilised reaktiivid. Projekt hõlmab mobiilset laborikabinetti ja Grande XXL laborit. STEAM-ruumi selle osa visualiseeringul on näha ka õpilaste individuaalseks või rühmatööks vajalikud lauad ja toolid.

Zone T (Technology) – Technology , on koht, mis on varustatud erinevate seadmetega, nagu tahvelarvutid, arvutid ja robotid, mis võimaldavad õpilastel programmeerida ja luua oma STEAM-projektide prototüüpe. Muude seadmete oluliste elementide hulka kuuluvad multimeediumimonitor ja 3D-printer. Tsoon T on ruum, kus uuenduslikud tehnoloogiad muutuvad digioskuste arendamise vahendiks. Selles tsoonis kujundavad ja loovad õpilased oma teoste elemente digilahenduste kujul.
Tehnoloogiatsoonis töötades arendavad õpilased mitte ainult tehnilisi oskusi, vaid ka loovust, loogilist mõtlemist ja probleemide lahendamist. See on koht, kus noortel loojatel on võimalus kasutada oma projektide elluviimiseks kaasaegseid tööriistu, omandades väärtuslikke pädevusi, mida tänapäeva digimaailmas vaja läheb. Seetõttu on seda tüüpi ruumide jaoks nii oluline kõikehõlmav varustus, mida esitleme STEAM-ruumi korralduses.
Tsoon E (Inseneritöö) – STREAM-ruumis esitletav tehnika ei ole mitte ainult ruum, kus õpilased loovad oma projektide struktuurielemente, vaid ka koht, kus nad arendavad oma käelisi oskusi. Kasutades erinevaid traditsioonilisi tööriistu, nagu plastiliin, värvipliiatsid, puit, kangad, metall või paber, värvid, savi või klotsid, on õpilastel võimalus kujundada ja teostada oma ideid loominguliselt ja omanäoliselt.
Inseneritsoon annab võimaluse arendada ka loovust, sest õpilased peavad üles näitama leidlikkust ja innovaatilisust projektidega töötades tekkivate tehniliste väljakutsete lahendamisel. Oma struktuure luues õpivad lapsed tundma ka erinevate mehhanismide ja seadmete tööpõhimõtteid, mis on väärtuslik panus nende tehnilisse haridusse.
Ruumi kohandamine õpilaste vajadustega nõudis märkimisväärset pühendumist ja planeerimist, tagades samal ajal korra ja mitmesuguste materjalide ladustamise. Keskossa on paigutatud lauad, mis pakuvad õpilastele piisavalt tööpinda, võimaldades samal ajal nende ümber vabalt liikuda. Mobiilsed taburetid võimaldavad paindlikku positsioneerimist ja ruumi kohandamist vastavalt disainivajadustele.
Erinevate materjalide ladustamise õigeks korraldamiseks on kasutatud erinevaid lahendusi. Kasutusele võeti Grande garderoob ja Käsitööstuudio kabinet, mis võimaldavad hoida korras ja õpilastele kergesti ligipääsetavaid õppevahendeid, tööriistu ja materjale. Tänu sellele on materjalid korrastatud ja kaitstud ning samas on need kergesti ligipääsetavad projekteerimistööde käigus.
Lisaks on töölaual konteinerid, mis on mugavaks ja praktiliseks kohaks väikeste materjalide ja tarvikute hoidmiseks. Tänu neile on sellised esemed nagu helmed, klambrid, kruvid või väikesed tööriistad alati käepärast, ilma et oleks oht eksida või segamini minna.
Kõik need lahendused aitavad kaasa STEAM Labi ruumi tõhusale ja tulemuslikule kasutamisele. Õpilastele suure tööruumi jätmine võimaldab neil vabalt luua ja katsetada, samas kui materjalide hoidmine ja korrastamine tagab korraliku ja ressursirikka töökeskkonna. Tänu sellele on õpilastel lihtne juurdepääs vajalikele töövahenditele ja materjalidele, mis soodustab projekteerimisprotsessi sujuvust ja ideede efektiivset elluviimist. Usume, et selliselt kujundatud kohas on õpilastel võimalus kasutada oma kujutlusvõimet ja loovat mõtlemist ainulaadsete projektide kujundamisel ja konstrueerimisel. Nad saavad ehitada mudeleid, skulptuure, prototüüpe ja erinevat tüüpi struktuure, mis on osa nende suurematest STEAM-projektidest.
Kunstitsoon A (Kunst) – Kunst on ruum, kus õpilased arendavad oma loomingulisi ja kunstilisi oskusi, kombineerides neid STEAM-projektidega. See tsoon soodustab koostööd ja teiste tsoonide töötulemuste integreerimist, võimaldades õpilastel kogeda interdistsiplinaarsust ja erinevate valdkondade üksteisemõistmist.
Disainmõtlemise kontseptsioone kasutades kujundavad õpilased oma projektide prototüüpe, analüüsivad neid ja viimistlevad neid vastavalt projekti nõuetele. Õpilased saavad ka oma projekte selles valdkonnas arutada. Seetõttu saab STEAM-ruumi visualiseerimise selles osas kasutatud seadmeid kasutada prototüüpide esitlemise ja testimise kohana. Õpilased esitlevad oma projekte ja jagavad oma kogemusi, saades tagasisidet õpetajatelt ja teistelt õpilastelt. See on ka hetk, mil õpilased saavad oma projekte hinnata ja muudatusi teha.
Kunstitsoon on koht, kus kunstitöö kombineeritakse teiste STEAM-i erialadega. See on ruum, mis ühendab teistes tsoonides saadud õpilaste töö mõjud: loodusteadused, tehnoloogia, tehnika ja matemaatika. Tänu sellele kogevad õpilased kogu projekteerimistsüklit, mis hõlmab teadusuuringuid, tehnoloogilist prototüüpimist, insenerehitust ja kunstiloomingut.
Tsoon M (matemaatika) – matemaatika on valdkond STEAM klassiruumis, mis on loodud selleks, et õpilased saaksid mugavalt teha projektide lõpetamiseks vajalikke matemaatilisi arvutusi. See tsoon sisaldab kahepoolset valget tahvlit paberihoidiku ja halli akustilise aknaga. See tsoon on sageli ka ehitus- ja tehnoloogilise tegevuse taustaks, sest täpsed matemaatilised arvutused on täpsete projektide loomisel üliolulised. Tänu sellele ruumile on õpilastel võimalus õppida matemaatikat praktilisel viisil ja igapäevaelus rakendustega. Kõik STEAM-projektid nõuavad mõõtmete, kaalu, materjalikoguste ja muude tehniliste parameetrite arvutamiseks teatud matemaatikaoskusi. Tsoon M võimaldab kindlasti tõhusalt õppida ja matemaatika praktilist kasutamist STEAM projektides.
Esitletud korralduses olev STREAM ruumivarustus võimaldab õpilastel ka rühmades koostööd teha ja sotsiaalseid oskusi arendada. See eeldab grupis suhtlemist, ideede vahetamist ja lahenduste otsimist.

Infoks

Kui tootel on välja toodud selline märk:

siis see tähendab, et toode vajab komplekteerimist.

Tasumine

E-poest ostmine ja kauba eest tasumine:

Riigieelarvelistele asutustele koostab arve meie raamatupidaja, mis laetakse ülesse Omniva arvetekeskusesse!

Kauba tellimiseks klikkige väljal „ostukorv“ ja täitke nõutavad väljad. Osade toodete puhul tuleks lisada kommentaaridesse ka valitud värvitoon. Seejärel klikkige väljale „Osta“ ning Teile saadetakse arve e-maili kaudu. Palume olla väljade täitmisel võimalikud täpsed, millest oleneb ka teie poolt tellitud kauba õigeaegne kohaletoimetamine.
Tellimuse eest tasumiseks arve alusel tuleb tasuda ettemaks, vähemalt 50% kogusummast ning ülejäänud 50% summast hiljemalt kauba väljastamise päevaks.
Peale ettemaksu laekumist võtab teiega ühendust meie klienditeenindaja Teie poolt antud e-posti aadressil või telefoni teel, et teavitada Teid kuidas ja millal kaup teieni toimetatakse.
Tellimus tühistatakse juhul, kui ettemaks ei ole laekunud vähemalt 5 tööpäeva jooksul alates tellimuse esitamise päevast.

Kui kaup on jõudnud meie lattu, võtame teiega ühendust kauba kohaletoimetamiseks. Kontrollime, kas kogusumma on tasutud ning seejärel toimetame kauba teieni eelnevalt kokkulepitud tingimustel.

Transport

Transporditeenus/kauba kättesaamine:
Kauba tellimisel, on Teil ostukorvis võimalik valida kauba kätte saamise viis:

*tasuta, ise järele tulles meie lattu, kauba üleandmise üksikasjad palun eelnevalt e-poe omanikuga kokku leppida.

*transport Mandri-Eestis välisukseni:

*pakiautomaat: hind alates 10 eur

*suurem kogus: hind alates 20 eur

*transport saartele (suurem kogus): hind alates 35 €

*toodete komplekteerimine (kokkupanek): hind ca. 12 – 15 % toote hinnast

Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu.

Tagastus

Garantii ja kauba tagastus:
Kui ostetud kaup Teile mingil põhjusel ei sobi, siis on tarbijal VÕS mõistes võimalus 14 päeva jooksul toode tagastada ja Te saate 100% raha tagasi (sisaldab ka transpordikulu).
Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning peab olema originaalpakendis.
Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud toode on valmistatud arvestades tellija isiklikke vajadusi või tellija poolt esitatud tingimuste kohaselt.

Pretensioonid toodetele esitada kolme tööpäeva jooksul alates kauba vastuvõtmisest. Kasutusest tingitud kahjustuste korral KE Mööbel OÜ ei vastuta.

Pakendist välja võetud madratsitele ja kattemadratsitele laieneb taganemisõiguse puudumine hügieenilistel põhjusel (VÕS § 53 lg 4 ).
Garantii ei kehti järgmistel juhtudel:
kui toodet on remonditud või täiendatud garantii ajal ostja või kolmandate isikute poolt toodet on vigastatud transpordi või hooletu kasutamise käigus toote loomulik kulumine ning puidu tekstuuri ja värvimuutus

NB! Naturaalsest puidust toodetel võib aja jooksul tekkida toonides muutusi, mis on tingitud tavaliselt valguse pleegitavast toimest. Männipuidust toodetel, mis on viimistletud valgeks, muutuvad oksakohad tihti kollaseks või rohekaspruuniks aja jooksul.
Toote tagastamiseks saatke meile palun järgmine info:

*tagastatav toode, võimalusel lisage ka tootekood

*tellimuse/arve number

*arveldusarve number

Raha kantakse teie  arveldusarvele 14 tööpäeva jooksul alates Kauba tagastamise kuupäevast.
Kui ei ole tegemist praaktootega tasub Kauba tagastamiskulud ostja.

KÕIKI TOOTEID PILTIDELT ON VÕIMALIK KA ERALDI TELLIDA !!!

KÜSI HINNAPÄRINGUT info@kemoobel.ee

Tel: + 372 55677422

STEAM Labi visualiseerimine loodi õppetööks STREAM-i mudelil ehk teaduse, tehnoloogia, inseneriteaduse, kunsti ja matemaatika kombinatsioonil. Õppimine toimub projektide ja töötubade kaudu. Selline teadmiste omandamise viis on tõhusam ja püsivam, sest lapsed on kaasatud lahenduste otsimisse ja uute asjade avastamisse. Samas nõuab see erilist lähenemist ruumikorraldusele. Seetõttu jagati ruum töötsoonideks ning varustati erinevate vahendite ja töövahenditega, mis võimaldavad õppimisele loovalt läheneda. Nendes eraldi ruumiosades saavad õpilased ellu viia oma projektide erinevaid aspekte, arendada konstruktiivse mõtlemise, uurimise, testimise ja järelduste tegemise oskusi. Kutsume teid tutvuma STREAM Labi ruumiprojekti eeldustega.

Tsoon S (teadus) – teadus on koht ruumis, kus õpilased loovad oma projektide teadusliku osa, kasutades selleks sobivaid tööriistu ja seadmeid teaduslike katsete läbiviimiseks. See ruum võimaldab uurida maailma saladusi ja õppida seda reguleerivaid reegleid ning seal omandatud teadmised on vajalikud õpilaste poolt elluviidavate projektide toimimispõhimõtete ja -meetodite väljatöötamiseks ja määramiseks. STREAM ruumi visualiseerimise teadustsoon võimaldab teil varustada end mitmesuguste uuringute ja katsete läbiviimiseks vajalike seadmetega, kasutades muu hulgas: vesi, keemilised reaktiivid. Projekt hõlmab mobiilset laborikabinetti ja Grande XXL laborit. STEAM-ruumi selle osa visualiseeringul on näha ka õpilaste individuaalseks või rühmatööks vajalikud lauad ja toolid.

Zone T (Technology) – Technology , on koht, mis on varustatud erinevate seadmetega, nagu tahvelarvutid, arvutid ja robotid, mis võimaldavad õpilastel programmeerida ja luua oma STEAM-projektide prototüüpe. Muude seadmete oluliste elementide hulka kuuluvad multimeediumimonitor ja 3D-printer. Tsoon T on ruum, kus uuenduslikud tehnoloogiad muutuvad digioskuste arendamise vahendiks. Selles tsoonis kujundavad ja loovad õpilased oma teoste elemente digilahenduste kujul.
Tehnoloogiatsoonis töötades arendavad õpilased mitte ainult tehnilisi oskusi, vaid ka loovust, loogilist mõtlemist ja probleemide lahendamist. See on koht, kus noortel loojatel on võimalus kasutada oma projektide elluviimiseks kaasaegseid tööriistu, omandades väärtuslikke pädevusi, mida tänapäeva digimaailmas vaja läheb. Seetõttu on seda tüüpi ruumide jaoks nii oluline kõikehõlmav varustus, mida esitleme STEAM-ruumi korralduses.
Tsoon E (Inseneritöö) – STREAM-ruumis esitletav tehnika ei ole mitte ainult ruum, kus õpilased loovad oma projektide struktuurielemente, vaid ka koht, kus nad arendavad oma käelisi oskusi. Kasutades erinevaid traditsioonilisi tööriistu, nagu plastiliin, värvipliiatsid, puit, kangad, metall või paber, värvid, savi või klotsid, on õpilastel võimalus kujundada ja teostada oma ideid loominguliselt ja omanäoliselt.
Inseneritsoon annab võimaluse arendada ka loovust, sest õpilased peavad üles näitama leidlikkust ja innovaatilisust projektidega töötades tekkivate tehniliste väljakutsete lahendamisel. Oma struktuure luues õpivad lapsed tundma ka erinevate mehhanismide ja seadmete tööpõhimõtteid, mis on väärtuslik panus nende tehnilisse haridusse.
Ruumi kohandamine õpilaste vajadustega nõudis märkimisväärset pühendumist ja planeerimist, tagades samal ajal korra ja mitmesuguste materjalide ladustamise. Keskossa on paigutatud lauad, mis pakuvad õpilastele piisavalt tööpinda, võimaldades samal ajal nende ümber vabalt liikuda. Mobiilsed taburetid võimaldavad paindlikku positsioneerimist ja ruumi kohandamist vastavalt disainivajadustele.
Erinevate materjalide ladustamise õigeks korraldamiseks on kasutatud erinevaid lahendusi. Kasutusele võeti Grande garderoob ja Käsitööstuudio kabinet, mis võimaldavad hoida korras ja õpilastele kergesti ligipääsetavaid õppevahendeid, tööriistu ja materjale. Tänu sellele on materjalid korrastatud ja kaitstud ning samas on need kergesti ligipääsetavad projekteerimistööde käigus.
Lisaks on töölaual konteinerid, mis on mugavaks ja praktiliseks kohaks väikeste materjalide ja tarvikute hoidmiseks. Tänu neile on sellised esemed nagu helmed, klambrid, kruvid või väikesed tööriistad alati käepärast, ilma et oleks oht eksida või segamini minna.
Kõik need lahendused aitavad kaasa STEAM Labi ruumi tõhusale ja tulemuslikule kasutamisele. Õpilastele suure tööruumi jätmine võimaldab neil vabalt luua ja katsetada, samas kui materjalide hoidmine ja korrastamine tagab korraliku ja ressursirikka töökeskkonna. Tänu sellele on õpilastel lihtne juurdepääs vajalikele töövahenditele ja materjalidele, mis soodustab projekteerimisprotsessi sujuvust ja ideede efektiivset elluviimist. Usume, et selliselt kujundatud kohas on õpilastel võimalus kasutada oma kujutlusvõimet ja loovat mõtlemist ainulaadsete projektide kujundamisel ja konstrueerimisel. Nad saavad ehitada mudeleid, skulptuure, prototüüpe ja erinevat tüüpi struktuure, mis on osa nende suurematest STEAM-projektidest.
Kunstitsoon A (Kunst) – Kunst on ruum, kus õpilased arendavad oma loomingulisi ja kunstilisi oskusi, kombineerides neid STEAM-projektidega. See tsoon soodustab koostööd ja teiste tsoonide töötulemuste integreerimist, võimaldades õpilastel kogeda interdistsiplinaarsust ja erinevate valdkondade üksteisemõistmist.
Disainmõtlemise kontseptsioone kasutades kujundavad õpilased oma projektide prototüüpe, analüüsivad neid ja viimistlevad neid vastavalt projekti nõuetele. Õpilased saavad ka oma projekte selles valdkonnas arutada. Seetõttu saab STEAM-ruumi visualiseerimise selles osas kasutatud seadmeid kasutada prototüüpide esitlemise ja testimise kohana. Õpilased esitlevad oma projekte ja jagavad oma kogemusi, saades tagasisidet õpetajatelt ja teistelt õpilastelt. See on ka hetk, mil õpilased saavad oma projekte hinnata ja muudatusi teha.
Kunstitsoon on koht, kus kunstitöö kombineeritakse teiste STEAM-i erialadega. See on ruum, mis ühendab teistes tsoonides saadud õpilaste töö mõjud: loodusteadused, tehnoloogia, tehnika ja matemaatika. Tänu sellele kogevad õpilased kogu projekteerimistsüklit, mis hõlmab teadusuuringuid, tehnoloogilist prototüüpimist, insenerehitust ja kunstiloomingut.
Tsoon M (matemaatika) – matemaatika on valdkond STEAM klassiruumis, mis on loodud selleks, et õpilased saaksid mugavalt teha projektide lõpetamiseks vajalikke matemaatilisi arvutusi. See tsoon sisaldab kahepoolset valget tahvlit paberihoidiku ja halli akustilise aknaga. See tsoon on sageli ka ehitus- ja tehnoloogilise tegevuse taustaks, sest täpsed matemaatilised arvutused on täpsete projektide loomisel üliolulised. Tänu sellele ruumile on õpilastel võimalus õppida matemaatikat praktilisel viisil ja igapäevaelus rakendustega. Kõik STEAM-projektid nõuavad mõõtmete, kaalu, materjalikoguste ja muude tehniliste parameetrite arvutamiseks teatud matemaatikaoskusi. Tsoon M võimaldab kindlasti tõhusalt õppida ja matemaatika praktilist kasutamist STEAM projektides.
Esitletud korralduses olev STREAM ruumivarustus võimaldab õpilastel ka rühmades koostööd teha ja sotsiaalseid oskusi arendada. See eeldab grupis suhtlemist, ideede vahetamist ja lahenduste otsimist.

Kui tootel on välja toodud selline märk:

siis see tähendab, et toode vajab komplekteerimist.

E-poest ostmine ja kauba eest tasumine:

Riigieelarvelistele asutustele koostab arve meie raamatupidaja, mis laetakse ülesse Omniva arvetekeskusesse!

Kauba tellimiseks klikkige väljal „ostukorv“ ja täitke nõutavad väljad. Osade toodete puhul tuleks lisada kommentaaridesse ka valitud värvitoon. Seejärel klikkige väljale „Osta“ ning Teile saadetakse arve e-maili kaudu. Palume olla väljade täitmisel võimalikud täpsed, millest oleneb ka teie poolt tellitud kauba õigeaegne kohaletoimetamine.
Tellimuse eest tasumiseks arve alusel tuleb tasuda ettemaks, vähemalt 50% kogusummast ning ülejäänud 50% summast hiljemalt kauba väljastamise päevaks.
Peale ettemaksu laekumist võtab teiega ühendust meie klienditeenindaja Teie poolt antud e-posti aadressil või telefoni teel, et teavitada Teid kuidas ja millal kaup teieni toimetatakse.
Tellimus tühistatakse juhul, kui ettemaks ei ole laekunud vähemalt 5 tööpäeva jooksul alates tellimuse esitamise päevast.

Kui kaup on jõudnud meie lattu, võtame teiega ühendust kauba kohaletoimetamiseks. Kontrollime, kas kogusumma on tasutud ning seejärel toimetame kauba teieni eelnevalt kokkulepitud tingimustel.

Transporditeenus/kauba kättesaamine:
Kauba tellimisel, on Teil ostukorvis võimalik valida kauba kätte saamise viis:

*tasuta, ise järele tulles meie lattu, kauba üleandmise üksikasjad palun eelnevalt e-poe omanikuga kokku leppida.

*transport Mandri-Eestis välisukseni:

*pakiautomaat: hind alates 10 eur

*suurem kogus: hind alates 20 eur

*transport saartele (suurem kogus): hind alates 35 €

*toodete komplekteerimine (kokkupanek): hind ca. 12 – 15 % toote hinnast

Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu.

Garantii ja kauba tagastus:
Kui ostetud kaup Teile mingil põhjusel ei sobi, siis on tarbijal VÕS mõistes võimalus 14 päeva jooksul toode tagastada ja Te saate 100% raha tagasi (sisaldab ka transpordikulu).
Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning peab olema originaalpakendis.
Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud toode on valmistatud arvestades tellija isiklikke vajadusi või tellija poolt esitatud tingimuste kohaselt.

Pretensioonid toodetele esitada kolme tööpäeva jooksul alates kauba vastuvõtmisest. Kasutusest tingitud kahjustuste korral KE Mööbel OÜ ei vastuta.

Pakendist välja võetud madratsitele ja kattemadratsitele laieneb taganemisõiguse puudumine hügieenilistel põhjusel (VÕS § 53 lg 4 ).
Garantii ei kehti järgmistel juhtudel:
kui toodet on remonditud või täiendatud garantii ajal ostja või kolmandate isikute poolt toodet on vigastatud transpordi või hooletu kasutamise käigus toote loomulik kulumine ning puidu tekstuuri ja värvimuutus

NB! Naturaalsest puidust toodetel võib aja jooksul tekkida toonides muutusi, mis on tingitud tavaliselt valguse pleegitavast toimest. Männipuidust toodetel, mis on viimistletud valgeks, muutuvad oksakohad tihti kollaseks või rohekaspruuniks aja jooksul.
Toote tagastamiseks saatke meile palun järgmine info:

*tagastatav toode, võimalusel lisage ka tootekood

*tellimuse/arve number

*arveldusarve number

Raha kantakse teie  arveldusarvele 14 tööpäeva jooksul alates Kauba tagastamise kuupäevast.
Kui ei ole tegemist praaktootega tasub Kauba tagastamiskulud ostja.